środa, 6 kwietnia 2011

Rataja-TH


PRZED: Nieźle. Tak inaczej, niepospolicie. Włosy dziwne ale tu nawet fajnie wyglądają. Wygląda jakbyś miała czarne pasemka. Jedynie te usta... są dziwne (?) i wyglądają sztucznie. A i jeszcze oczy. Ogółem są ok i tworzą taki mroczny klimat. Kolczyki (?) hm... są założone w nietypowym miejscu przez co doll wygląda tak inaczej... Ogółem 6/10


PO:Ehh. Słabo. Masz 2 cienie ,mało dodatków Oczy wyszły nieźle chociaż malowałam je 1 raz. Wydaje mi się że te jasne brwi i czarne krótko obcięte włoski ładnie ze sobą współgrają. Ogólnie nerdy jak to nerdy. Lecz te są inne. Na bokach są nałożone czarne łezki które wcześniej miałaś na oczach a na nich te dziwne kolczyki.


PRZED: Nie jest rewelacyjnie ale źle też nie. Nie pasuje tutaj to 'coś' na ramiona i zmieniłabym sukienkę. Buty są bardzo popularne ale i tak je lubię. Chociaż ładniej wyglądają jak połączysz je z innymi jakimiś czarnymi szpilkami. Więc daje 5,5/10

PO: Chciałam owszem chciałam żeby było wiosennie ale masz tylko 2 strony w szafie i dużo takich ciemnych. Więc wyszło takie oto coś. Chociaż i tak jestem dość zadowolona. Użyłam sporo rzeczy ale chyba się połapiesz? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz