czwartek, 7 kwietnia 2011

Kesha-Sebert2


PRZED: OMG >.< Makijaż oka (?) straszny, brwi, usta i włosy są jeszcze gorsze. Boże. 2/10


PO: O jezu... co to jest? Usta psują cały efekt. Czarny makijaż i puder na policzkach. słabo.

PRZED: Zwyczajnie, pospolicie i nudno. 4 rzeczy na sobie!? 8 minimum. mmm... dodałabym rajstopy, coś na ramiona. 3,5/10


PO: Ehh... Nie chciałam tak zupełnie na czarno więc jest troszkę złota; wykończenie sukienki, buty, i 'coś' wystające spod gorsetu. Radze abyś kupiła sobie kilka ubrań. Twoja szafa składa się prawie z samych darmówek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz