poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Miss_Karinne

przed: Sama niewiem zbyt prosto ale ładnie.. Dam ci 5/10


po: Nic wiecej niewykombinowałam ;> Ale mam nadzieje że sie spodoba.


przed: Aaaa!!! Odrazu 0/10 !! Nic kompletnie nic mi sie nie podoba, makijaż psuje wszystko!


po: Nie masz dużo kosmetyków,wiec wyszło jak wyszło . Ale niewiem czy jest ok ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz