sobota, 2 kwietnia 2011

AlisonxD9


PRZED: Pospolicie i nudno. Lecz nie wygląda to tragicznie, nie aż tak. Za to te rzęsy wyglądają strasznie sztucznie... Usta i nos są średnie aczkolwiek są ładniejsze ;D Pieprzyk jak najbardziej na tak. c: Brwi powinny być inne, takie które nadawały by charakteru. Ale to tylko moje spostrzeżenie. ;P Włosy ok. 5/10


PO: Masz 1 cień ale coś tam wyszło. C; Wydaje mi się że ten wianek dodaje uroku i ogółem doll prezentuje się ciekawie. ;) Przepraszam za te krzywe policzki i oczy ale coś mi się komp zacinał. ;/ Fryzura zmieniona ale kolor był ok więc pozostał taki jaki jest. ;D Usta są inaczej i ciekawie pomalowane ;)


PRZED: Powiem tak. było bo ok ale po pierwsze te rajtki tu nie pasują i buty. musisz się zdecydować czy ma być na luzie czy elegancko. :3 Więc daje Ci 3/10

PO: Wiosennie ;D Chociaż nie widać to 'coś' czarne jest zrobione z wieluu ubrań i dodatków ;P

1 komentarz: