piątek, 8 kwietnia 2011

posh_Asia


PRZED: o.O OMG! Nigdy, nigdy nie maluj tak oczu i policzków. To serduszko po co umieściłaś je pod okiem? Kolczyk na ustach, eh... Wygląda strasznie razem z różową szminką. Ten kolczyk w nosie? Boże, on wygląda strasznie (przynajmniej w tej stylizacji) A te soczewki są stworzone do specjalnie dziwnych i innych stylizacji. 0/10

PO: Makijaż al'a Givenchy. Wydaje mi się że nawet udany. Do tego klasyczna, zwykła fryzurka.


PRZED: Dobra, rekord został pobity. Łał, naprawdę wysiliłaś się. 2 rzeczy. Ehh... 0,5/10 (za to że podoba mi się ten sweterek)


PO: Wiosennie, delikatnie, lekko. Masz całkiem ładne ciuchy więc i efekt jest ładny. Na początku myślałam aby zrobić coś al'a letnia wróżka ale ten pomysł nie wypalił. Chociaż ta spódnica jest darmówką moim zdaniem w tej stylizacji wygląda całkiem nieźle, powiedziałbym nawet że świetnie. Na dole tej urokliwej spódniczki jest parę sukienek. Abyś wiedziała mniej, więcej czego użyłam dałam screen. Wszystko.


Screen rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz