PRZED: AYFKM? No comment... 2/10
PO: Wiosennie i delikatnie. Makijaż nawet niekrzywy! Łiii! ;D Aby doll wyglądała ładniej dodałam te kolczyki jako gumki na włosy.
PRZED: Byłoby znośnie gdyby nie te buty które psuja cały efekt. niby jest elegancko 'dość' elegancko a te buty są takie luzackie. ;/Za to plus za moją ulubioną spódniczkę. Jest prosto chciaż pusto. Daje Ci może 4/10?

PO: Szaro. Miałam zrobić coś wiosennego ale jakoś dzisiaj nie do końca miałam na to ochotę. Więc szaro i trochę czarnego tak by nie było jednolicie. ;D Chciaż tego nie widac jest tu dużo warstw. To do uzyskania dobrego efektu.



Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńMi sie nie podoba ;/ nie lubie tej fryzury no i jestem ubrana pogrzebowo.... troche mi pomagala sie umalowac i ubrac apandana & numer2009 no i nie jestem pedantyczna wiec tak mam ale mi sie podoba taki makijaz jaki mam !!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuń