piątek, 29 kwietnia 2011

missjula100

Twarz przed:

Jest ok, odrażające są tylko brwi i ten kolczyk, nie wiadomo po co. Makijaż prosty do wykonania, ale wyszła ładnie i nawet nie krzywo. XD Warkoczyki uwielbiam, ale tutaj przydałaby się jednak inne włosy. 7/10

Twarz po:


Więc jest dziewczęco i letnio. Usta mnie totalnie zauroczyły. Są one pomalowane ciemno pomarańczową, łososiową i jasno pomarańczową szminką. ;>

Strój przed:


Mi się osobiście nie podoba. Papież moim zdaniem przereklamowany, Zdjęłabym czapkę, szalik i zmieniłabym na jakąś inną kurtkę. Więc 4/10

Strój po:


Mrocznie XD Dla mnie to jedna z moich lepszych prac, jakichkolwiek wykonałam. Jest czarno, odziwo czarno. Ostatnio moje stylizacje były żywe i kolorowe. A tu czerń i parę purpurowych róż. Jednak efekt końcowy podoba mi się bardzo.

wtorek, 26 kwietnia 2011

Sstokrotka_9

Przed
Hmm no sama niewiem .Nie pasuje mi tu ta spódniczka w roli bluzki , psuje efekt. 
5.5/10p.

Po
Haha misz maszz ale olać. Nie umiałam się zainspirować twoją szafą wiec wziełam swieczki i samo wyszło , co prawda nie pasuje mi tu ta bransoletka. Mam nadzieje ze sie nie zezłoscicie;).

Przed
Nawet, nawet tylko zadużo kulczyków i pieprzyków. Ale tak to spoko ;) 
6.5/10p.

Po 
Postanowiłam nie zmieniać koloru włosów , nie masz zadużo kosmetyków wiec mosiałam pokombinować przy niebieskim . Mam nadzieje ze jest dobrze i że sie spodoba ;)

Pozdrawiam.

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

pink-loly

 Niepodobają mi się elementy twarzy, makijaż ale włosy jak najbardziej. Dam ci 3/10


Makijaż wykonany tak aby pasował do stroju . Zmieniłam miejsce ust,oczu , brwi , zmieniłam także włosy i ich kolor.


 Łał mieszanka kolorów , jeszcze takiego misz masz nie widziałam ;p Podoba mi się kurstka która pasuje do spodni, lecz nie sądzę ze bluzka z LE tutaj pasuje ;/ Moja ocena to 4.5/10



 Kolorowo i wiosennie , nie jestem pewna co do kapelusza ale myslę ze sie spodoba ;)


_____________________________________________________________________________
Chciałabym przeprosic wszystkich za moją przerwe w metamorfozach, nie miałam czasu i wg. Mam nadzieje że zrozumicie ;)

koralki

Twarz przed:


Na pierwszy rzut oka jest przyzwoicie, ale makijaż nie do końca udany. Ta biała kredka czy cień to wygląda jak skóra. A to jak nie do końca umalowane oczy, dałabym jeszcze deczko wyżej usta. Brwi, choć dziwne to podobają mi się. Włosy są nawet znośne. Daje 6,5/10

Twarz po:


Mocno, na morsko zaznaczone oczy, usta muśnięte paroma pomadkami i (niestety) jedną z nich jest luxe. Dodany pieprzyk jako kolczyk, włosy rozwiane w kolorze ciemnego blądu.

Strój przed:


Jest znośnie, ale niczym nie powaliłaś na kolana. Bluzka powinna odkrywać brzuch a tu, wręcz przeciwnie. Jest on zakryty. Dałabym tu aby nie było pusto, coś na ramiona, torebkę czy nawet bransoletkę. 4,5/10

Ubiór po:


Z twojej szafy wymyśliłam tylko to. Chciałam zrobić po prostu białą sukienkę ale musiałam dodać trochę czerni dla przełamania. Aby nie wyglądało to jak zwykle; czarne buty, dla odmiany dałam szare. Brakuje mi kopertówki ale u Ciebie jej nie zastałam.

niedziela, 24 kwietnia 2011

Życzenia

Wszystkiego dobrego,
jajka wielkiego malowanego
zielonej łączki, na której zajączki
jedzą makowce i pasą owce,
szalonego i wyjątkowo mokrego Śmigusa Dyngusa oraz samych słonecznych i cudownych dni życzy cała załoga Ulubionych Metamorfoz, w składzie: Sara & Paulina ;3




środa, 20 kwietnia 2011

Wikosta

Twarz przed:


Zacznę od elementów twarzy. Wszystkie na swój sposób są ładne, oprócz nosa. Ale razem wyglądają słabo. Nie wiem po co dałaś czarne brwi. I to coś pod okiem. (to chyba pieprzyk połączony z kolczykiem) Makijaż zaś jest krzywy, niedopracowany. Policzki są krzywo i dziwnie pomalowane. Włosy są ładne nawet podobają mi się. Zdjęłabym jednak te sztuczne rzęsy. 3/10

Twarz po:


Nie mogłam dużo zrobić. Makijaż w niebieskich odcieniach. Dodałam jedną z moich ulubionych fryzur. Nie pomalowałam polików bo i tak niebyłoby ich dobrze widać. Nie dodoawałam jakichkolwiek dodatków. Całość prezętuje się delikatnie i dość naturalnie.

Strój przed:


Nie podoba mi się. Połączenie tych spodni z wiosenną bluzką, kardiganem i butami to nie do końca przemyślany pomysł. A to coś na głowie całkowicie pogarsza stylizacje. Grzywa to także totalny niewypał. 2/10

Strój po:


Tak na żółto. Nie jestem za to przekonana co do tej wystającej, ogromnej sukienki. Pod spodem są jeszcze inne sukienki i spódnice.

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

mikeyla12magic1


PRZED: Zwyczajnie, ale ma to coś. Elementy twarzy trafione w dziesiątkę! Moje ulubione x3 Za fryzurą nie przepadam, a makijaż deczko krzywy ale i tak jest nieźle. pieprzyk w odpowiednim miejscu. 7/10


PO: Wiosna! Zaszalałam, pewnie niewielu osobą spodoba się ta stylizacja ale mi osobiście przypadła do gustu. Opaska z 3 dodatków. Policzki delikatnie muśnięte pudrem, a pieprzyk z pod jednego oka powędrował do drugiego. ;D Voila!

PRZED: Ogółem ładnie ale powinnaś wrzucić na siebie coś cieńszego dziewczyno! Jest wiosna, ptaszki śpiewają i wszystko kwitnie , a tak wgl to papierosy szkodzą życiu XD 5,5/10


PO: Wiosennie, tak różowo. Twoja szafa mnie nawet polubiła. Sama nie wiem po co ta kokarda ale to przez nią jest tak inaczej :)

niedziela, 17 kwietnia 2011

Nowy wygląd bloga.

Hej. Postanowiłam przemienić wygląd bloga na zielony :)
Niestety nie mogę dziś wiecej napisać ..

Napiszcie czy wam się podoba nowy nagłówek i wygl. bloga ;)

sobota, 16 kwietnia 2011

Hiruki


PRZED: Może być. Aczkolwiek nie podoba mi się nos i usta. Piegi jak najbardziej na tak ale w tej stylizacji one po prostu nie pasują.


PO: Postawiłam na kolor. Makijaż jest czerwony, ale pod nim kryją się warstwy brązu. Brwi całkowicie nie pasują ale trudno, dodany wiosenny motylek :)


PRZED: Całkiem, całkiem. Trampki bym zmieniła na albo glany albo czarne trampki. I tak mi się podobasz, ale na kolana nie powala. 7/10

PO: Zrobiłam 2 wersje. Twoja szafa posiada fajne rzeczy ale trudno je ze sobą zgrać. Luźny strój (według mnie) Nie jestem ogólnie zadowolona. Butów nie lubię bo nosi je połowa stardolla, niektórzy łączą je z innymi co wygląda fajnie ale same wyglądają badziewnie.


Teraz taka wersja bardziej elegantsza. Spodobała mi się ta bluzka Evy Minge i do niej wszystko podobierałam. Buty odziwo są jedne! :D Jedynie brakuje mi tu jakiejś kopertówki ale nie posiadasz jej.

piątek, 15 kwietnia 2011

Miss-aksia


PRZED: Myślę sobie łoo kur... Opisze wszystko po kolei. Skóra jak po solarium, a te usta ... Ich kolor. Wyglądasz jak plastik. Oczu nie maluj tak eye-linerem. Jest to nieestetyczne. Włosy same w sobie są ładne, takie urocze. Przypominają mi Taylor Swift. Ale tu wyglądają masakrycznie.


Wersji po nie ma przez brak dodatków i kosmetyków.


PRZED: NIE NIE NIE! Te rękawiczki, japonki i to 'coś' nie pasują do siebie. Ogólnie według mnie są po prostu brzydkie. Cały ten 'strój' to totalna porażka. o.O


PO: Jezu, co to? Wgl miałam nie robić ale powiedziałam dam rade! Ale nie dałam T^T Po co kupować spodnie za 24sd? Można za to kupić kilka innych, tańszych i fajniejszych. Ehh...

czwartek, 14 kwietnia 2011

Anioł (na konkurs)

PopPrincessaXP


PRZED: Z elementów twarzy nie podoba mi się nic oprócz oczu, ale to tylko moje skromne zdanie. Makijaż banalny. Jest rzęsiście czego nie lubię. Fryzurka tez nie w moim stylu. Moja ocena to najwyżej 2,5/10


PO:Użyłam prawie wszystkich twoich kosmetyków. Zastanawiałam się nad dodaniem pasemek ale wyglądało to dziecinnie. Makijaż całkiem ładny.


Taki kolorowy look.


PRZED: Ujmę to krótko i zwięźle. Nie jest najgorzej. Zmieniłabym buty i bluzkę. Dodałabym kilka potrzebnych tu dodatków. 4,5/10


PO: Wyszło całkiem fajnie i jak to mówią wiosennie. Nie mogłam odmówić sobie tej falbaniastej sukienki. Pod nią jest kilka innych sukienek. Buty całkiem, całkiem. Stylizacje uznaję za udaną.

wtorek, 12 kwietnia 2011

Regulamin

1. Przed metamorfozą musisz być obserwatorem bloga.
2. Metamorfoza może być wykonana nawet w czasie dwóch tygodni, do miesiąca.
3.Moge Twoją doll mocno skrytykować, jeśli nam się nie spodoba, nie bierz sobie tego od serca.
4.Do metamorfoz potrzebujemy min. 2 cieni do powiek, tuszu i szminki.
5.Szafa nie może być pustai zawierać tylko darmówek.

niedziela, 10 kwietnia 2011

Czeko-Princessa

 Twarz test ok, podoba mi się , make up oczu jest inny (zaskakujący) z daleka. A z bliska troszke mmniej bo jest troche krzywo wykonany ale tylko troche ;) Moja ocena za całokształt to 7/10





 Twarz teraz jest łagodniejsza, pomalowałam oczy na zielono , dodałam piege na prawym policzku .
 Oto jak oczu wyglądają z bliska:






 Zastanawiam się jak cię ocenić za strój.. Hmm.. Z jednej strony jest ciekawie, pomysłowo , ale znowu nie pasują mi tu buty ; / Dam ci 6,5/10



 Postawiłam na kolorowy ubiór . Bardzo spodobały mi się te spodenki ;) . Mam nadzieje ze jest fajnie .



Pozdrawiam.

SuperGirl070


PRZED: Dawno nie widziałam takiej ładnej doll. Makijaż chociaż prosty bardzo mnie urzekł. Jest śliczny, delikatny i wiosenny. Elementy twarzy jak najbardziej na tak. Zmieniłabym jedynie fryzurkę ale to szczegół. I brwi trochę nie pod kolor. Ale co mi tam 9.5/10




PO: Postawiłam na mocniejszy makijaż. Jest on w różnych odcieniach fioletu, niebieskiego i różu. Zaznaczyłam delikatnie policzki. Szczerze mówiąc nigdy nie widziałam tego najjaśniejszego pudru jest on prawie biały ale bardzo fajnie można nim malować poliki i rozjaśniać ciemniejsze pudry. O i jeszcze na usta nałożyłam parę szminek i wyszedł całkiem ładny kolor. :3

PRZED: Ładnie. Wydaje mi się że te okulary są tu zbędne. Ładnie wygląda tu ta kamizelka chociaż za nią nie przepadam. Niepotrzebnie założyłaś tu te naszyjniki, których prawi wcale nie widać. Buty trochę przreklamowane lecz nie w tym kolorze. Zmieniłabym je jednak i zdjęła rajstopy. Stylizacja wtedy wyglądałaby tak bardziej letnio. 8/10


PO: Wyszło tak szkolnie. Brakowało mi u cb jakichkolwiek rurek więc sama je stworzyłam z 3 par rajtek ;D Fajniej by to wyglądało z szarymi skarpetkami.