przed: Nie,nie ,nie .. Źle, nie podoba mi się . Dam ci 2/10
po: Sama niewiem czy mi sie podoba czy nie . Nie mam weny jak robie metki z tymi oczami i ustami .. Przykro mi . Ta metamorfoza nie należy do najleprzych...
przed: yy.. Nie wiem co mam napisać . Ten strój jest dziwny.. Dam 3.5/10
po: Jest lepiej ale nie wiem czy ta torebka pasuje według mnie nie ale juz trudno ;p Mosialam czyms zzakonczyc ten strój który nazywam ,,Wielskie Disco'' xD




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz