czwartek, 24 marca 2011

kicia150699

przed: Nuda.. Nic ciekawego. 2/10


po: Doll teraz jest troche żywsza. Ale dużo nie mogłam zrobić..



przed: Fee.. bluzka darmówka!. U mnie to nie przejdzie. Katastrofa. 0,5/10

po: Nie masz dużo ubrań . Dlatego wyszło jak wyszło .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz