przed: Jest ok . Przypominasz mi troche moją kolezanke ;D Dam ci 6/10
po: Zmieniłam praktycznie wszystko , teraz doll ma inny charakter. Mam nadzieje ze jest fajnie ;)
przed: O nie ! Nie podoba mi sie wogole. Wielki misz masz . Daje 3/10
po: Twoja doll nabrałą stylu gotyckiego. Mam nadziej ze sie za to nie obrazisz ;)
<<Dostałam inspiracji po zerknieciu na ten obrazek od przyjaciela .





Mam kilka zastrzeżeń co do tej metamorfozy.
OdpowiedzUsuńPo pierwsze, makijaż "po" nie pasuje do stroju.
Po drugie, jeśli prowadzisz takiego bloga powinnaś uważać na ortografie. A mianowicie na słowo "w ogóle".
Po trzecie, nie podoba mi się strój, za dużo nałożyłaś tu wszystkiego.
Reasumując nie jestem zadowolona z metamorfozy, aczkolwiek widziałam gorsze.
Mimo to dziękuje, że bądź co bądź-poświęciłaś trochę czasu dla mojej MeDoll.
Doli12
Przepraszam ale ja nie chciałam aby twarz pasowała do twarzy.
OdpowiedzUsuńJestem dyslektyczką a wiec nie moszę uważać na ortografię i prosze mnie o nią nie osądzać .
A strój miał wyglądać wlasnie tak iż miał być gotyk.
Jesli się nie podoba no to trodno..
A mnie się podoba, Zwłaszcza strój haute couture, jest taki futurystyczno- gotycki. I`m lovin it :)
OdpowiedzUsuń