przed: Hmm.. Nie jest aż tak źle ale nie podobają mi sie elementy twarzy tzn: Są za wysoko brwi za nisko usta za wysoko nos. Usta nie pasują pon; są źle pomalowane(za jasno) . O czy natomiast za ciemno. W dwoch słowach misz masz... Dam ci 5/10
po: Hehe.. wiem ze sie nie wykazałam orginalnością ale 'miałam niski poziom weny' Dlatego postanowiłam na prostote z tą śmieszną fryzurą ;p Mam nadzieje ze się spodoba.
przed: Hmm... No jest dobrze ale mogło by być lepiej Kinga! Stać cie na wiecej :) Ale jest ok 6/10
po: Postanowiłam na luźny strój użyłam 2 par butów,topu,spodni rorek -białych, oraz torebki i zakietu. Mam nadzieje ze jest ładnie. Ale brak mi tu fajnki ..




Super Ci wyszła :P
OdpowiedzUsuń