czwartek, 31 marca 2011

aa1kamila


Przed: Eh...jak ja nienawidzę tej karnacji. Tych ust zresztą też ;/ A te oczy...grr. Fajny, ostry makijaż. Jak i również mocno zaznaczone policzki. Moja ocena to 4/10.


Po: Włosy zostawiłam, bo są ładne. Jedynie co z nimi zrobiłam to lekko rozjaśniłam i zmieniłam kolor. Makijaż fioletowy + złote kolczyki. Delikatnie zaznaczone są policzki.



Przed: Róż i czerń. Kolorystycznie pasuje. Brakuje dodatków. Moja ocena to: 7/10.


Po: Fioletowy `again`. ; )

środa, 30 marca 2011

olinka02

przed: Ohh.. Za nisko usta , za wysoko brwi i nos. Make-up niezbyt mi sie podoba. Dam ci 4/10


 po: Zmieniłam make-up oraz zmieniłam miejsce nosu,brwi,oraz ust :) Efekt widać a jeśli nie to tu macie zdjątko oczek . (make-up wykonałam tak aby pasował do oczu)







przed: (Ten oto ubiór miałaś chyba tydzień temu kiedy do ciebie zerknełam ale weny nie miałam a wiec zrobiłam metke tydzień pozniej )  A wiec  zrobiłaś wielki misz masz ;D inaczej tego nie umie nazwać ..
Dam ci : 3.5/10



po : Niewiem co mnie naszło :D . Ubiór na lato :) Niewiem co by jeszcze dodać. Według mnie jest ładnie ;)

Zmiany na stardoll

Dziś zaóważyłam , iż została zmieniona strona głowna oraz dodana nowa opcja z okazji 100 mln użytkowników.



Już niedługo :) 

wtorek, 29 marca 2011

Pomocy!

Cześć !
Mam problem, chciałam zamieścić na blogu chat ale kompletnie niwiem jak.. Jesli ktoś wie prosze mi napisać pod tym postem jak i gdzie go idzie znaleźć i wgrać ;(

Kadusia13


PRZED: Usta popularne, a te rzęsy i cień... Boże. Cień na włosach? grrr... 3/10


nie ma wersji po z powodu braku kosmetyków. (posiada tylko tusz i 1 kredkę)

PRZED: ? Zacznę od tego że ta guma w ustach jest baardzo popularna. Ogólnie powiem tak z jednej strony chcesz być dzieckiem , z drugiej zaś chcesz wyglądać elegancko (przykład buty)Nie wiem jak ocenić. 2,5/10 ?


PO: To dopiero było wyzwanie x3 Żółto tak samo jak przed ale masz 1 stronę w szafie...

olga03


Przed: Ładny makijaż. Cóż mogę więcej powiedzieć? Rzadko kto ma taki nosek ;) Moja ocena to 10/10.


Po: Makijaż zwykły, czarny. Bo chcę żeby pasował do ubioru.



Przed: Niebieskooo ;) Mega ładnie. Moja ocena to 10/10.


Po: Metamorfozę ubioru wykonałam wcześniej, stąd ten makijaż.

poniedziałek, 28 marca 2011

o_ania_o


Przed: Niepotrzebnie zakryłaś te ślicznie kolczyki serduszkami. Podoba mi się dolka. Zmieniłabym tylko oczy i nos, a tak to jest super! ;) Moja ocena to 7/10.

Po: Nie ma wersji ,,po", bo nie masz kosmetyków.




Przed: Te "dodatkowe" włosy dziwnie wyglądają. Musiałabyś mieć ich troszkę więcej, żeby dało lepszy efekt. Moja ocena to 2/10.


Po: Fajną masz sukienkę ;>

Milanda19999


PRZED: Całkiem najs. Szkoda tylko że powieka została muśnięta tylko 1 cieniem. nie wiem dlaczego ale chociaz jest proto podba mi się. :D Tylko te brwii.(kolor) 7/10


PO: Zabijecie mnie za to ale chciałabym aby pasowało do stroju. Makijaż jest banalny. Przynajmniej dla mnie. Eye-liner na górnej powiece i pod okiem. Do tego błękitna kredka, a nad nią biały cień. Voila!


PRZED: Powiem tak. Wszystko jest ok. Ale jak się dłużej popatrzy widzi się że coś tu jednak nie pasuje... Chyba buty. Do tego ten kapelusz. niby jest tak zimowo a założyłaś kapelusz na lato. On też psuje efekt. Daje Ci 6/10

PO: Tak jak zdecydowałam. Miało być niebiesko i jest! Co będę pisać. Zapomniałam o screenie ale trudno. Myślałam o fioletowej stylizacji ale za mało ubrań posiadasz. Ta stylizacja jest na pożegnanie zimy. :3

Kaka_971


Przed: Nie, nie ta karnacja. To może powiem co nie tak : karnacja, oczy(ładnie wyglądają jak masz je w jakieś scenerii czy albumie, ale na co dzień się nie sprawdzają), brwi, nos. Na tak jest reszta, czyli : usta są w miare, fryzura i ich kolor. Fajny makijaż. Moja ocena to 4/10. Doll ogólnie ładna, ale jak popatrzymy dłużej, to już jest coś nie tak. Elementy twarzy są popularne, dlatego taka a nie inna ocena :)


Po 1. : Chciałam zakryć te okropne oczy.
Po 2. : Przy tym screenie chcę pokazać, że zrobiłam makijaż. Ciężko maluje się te przymrużone oko.


Przed: Kooocham te buty i torebkę! ♥ Strój ładny, ale specjalnie nie zachwycił mnie. Bluzka, spódnica, buty i torebka. I nic więcej. To daje efekt nuudy. Gdybyś chociaż założyła oryginalną bransoletkę, byłoby inaczej. Mogę sobie tak "gdybać, a i tak jest to, co jest. Moja ocena 4/10.


Po: Czarnoo... Stylizację wykonałam z kilku rzeczy. Na biuście zamieściłam biały "dymek".

niedziela, 27 marca 2011

Reklama!


Jest nowo otwartym blogiem który chciał by się wybić. Możecie mu pomóc dodając sie do obserwatorów oraz zapisując sie do metamorfozo..

 

CSI_Melanie


PRZED: Z takiej małej iloście ciuchów wyszło Ci coś tak ładnego. Jestem pod wrażeniem. Dam Ci 10/10 za zrobienie czegos tak pieknego z niedrogich i nie dla ss ciuchów. ;>

PO: W twojej szafie jest wszytko co chciałabym mieć. C; Lecz masz sporo czarnych ubrań a wręcz to pół szafy więc znowu stylizacja na czarno... Najbardziej podobają mi się tu buty. Takie inne i zrobione z 3 par. :D mam nadzieje że Ci się spodoba! c;

XxSandIxX


PRZED: Hmmm... Pierwszy rzut ok ładnie lecz po dłuższym oglądanie jest niezbyt. Lubie te oczy ale są krzywo pomalowane i nie wspominając o luxe który w tej stylizacji wygląda nie za dobrze. Policzki są krzywo pomalowane a na dolnej wardze zrobiła się beznadziejna smuga... I ten pieprzyk psuje look moim zdaniem. Za to elementy twarzy lubię i za to wieelki + ! Kolczyki tez są ok jak włosy zresztą. :D 6,5/10


PO: Niebiesko. Przepraszam że makijaż się świeci lecz luxe który chciałam wypróbować nie chciał zejść. o.o Ależ do rzeczy. Chciałam jak to ja :3 wymyślić coś oprócz makijażu. Więc postawiłam na oczy. Na nich są 2 krople i 2 pieprzyki. Na policzkach nie ma pudru bo chciałam żeby chociaż one wyglądały bardziej naturalnie. Makijaż jest prosty do zrobienia i składa się tylko z 4 cieni. Do tego maskara wydłużająca i pogrubiająca. Mam nadzieje że wyszło. Taki morski look. :D

PRZED: Jak dla mnie za zwyczajnie. Ale to tylko moje zdanie. Poza tym uwielbiam wszystkie te ubrania ! Wszystko jest zgrane i wgl. Daję 8,5/10 bo jak dla mnie za mało ubrań. x3


PO: Tak szaro i doskonale do szkoły. I jak zwykle nakładaniec. Jedynie co dopiero teraz zauważyłam to ta torebka która jakby tu trochę nie pasowała. Parę osób powiedziało już mi ze robię dziwne stylizacje więc wyraź i ty swoją opinie w komentarzu. Wal śmiało! :D jestem przygotowana na wszystko!

stokroteczki


PRZED: AYFKM? O.o Pierwsze co sobie pomyślałam to plastik... Lecz brakuje mi tu blond włosów. x3 Nie wiem jak to ocenić. Naprawdę. usta są okey ale nie w tym kolorze, nos dziwny ale kształt twarzy? Przecież to męska twarz... ?/10


PO: Z pokemona zmieniłam Cie w delikatną dziewczynę. Kiedy tworzyłam makijaż przypomniał mi się zachód słońca i tak wyszło. I tak jestem z siebie dumna bo 1 raz maluje te dziwne oczy. c; Włosy są dość nietypowe i 1 raz ich użyłam w metamorfozie i wydaje mi się że prezentują się całkiem nieźle. :3

PRZED: Więc tak... + za to że sama coś stworzyłaś lecz - za to że to nie jest za ładne. ;C nie wiem jak to obiektywnie ocenić. 3,5/10?


PO: I znowu czarno... Ale i tak mi się podoba C; Obcas zrobiony w paincie. x3 Udany nie? XD Twoja szafa jest niezła lecz masz w niej urania o rożnych kolorach i aby to miało jakąś całość został mi tylko kolor czarny. Sukienka jest zrobiona z 5 spódnic, sukienki, paska, bluzki i topu. Buty zaś są zrobione z 2 par i painta jak już wyżej wspomniałam. xP Są jeszcze podkolanówki. :D

sobota, 26 marca 2011

pienkna95


PRZED: Na opisy czasu nie mam... 4/10


PO: O.O brwi zepsuły cały efekt...


PRZED: Sukienka jest oks. 4,5/10?

PO: Czerń i złoto. ;>

duffy1213


Przed: W sumie to może być. Tylko policzki pomalowałaś aż do oczu, co wygląda dziwnie. Radziłabym zmienić brwi. Moja ocena to 7,5/10.


Po: Ciemny, fioletowy makijaż. Rude włosy.



Przed: Chcę od razu zaznaczyć, iż to nie mój styl, ale kiedyś tak się ubierałam xD Moja ocena to 4/10.


Po: Takie 2 w 1. Elegancko i sportowo ;)

misseska12443


Przed: Ciekawe połączenie; jasne brwi i czerwone usta. Moja ocena to 8/10.


Po: Przyznam szczerze, że nie wiedziałam jaki makijaż zrobić. Ciężko maluje się te oczy.



Przed: Ładnie. Zamiast balerinek założyłabym szpilki. Te spodnie dają wrażenie jakbyś miała duże uda. Ale i tak mi się podoba :D Moja ocena to 9,5/10.


Po: Elegancja Francja xd