Twój makijaż jest bardzo zjawiskowy ;-).Nie lubię tych oczu i sztucznych rzęs z Sunny Bunny.Reszta jest nie najgorsza.Lubię te włosy i usta.OK teraz przechodzimy do mojego makeupu xD.Oczy pomalowałam 5 cieniami.Delikatnie musnęłam(lubię to słowo xD) policzki brązowym(czymś).Rzęsy podkreśliłam czarną wydłużającą mascarą.
Prosty ,ale nie najbrzydszy strój.Podoba mi się kurtka,pasek i buty reszta do wymiany.Ja trochę zaszalałam ze stylizacją xD.Sukienka składa się 5 spódnic,2 bluzek,2 sukienek.Buty składają się z 2 par butów.Wisienką na torcie jest śliczna biała marynarka.
Mam nadzieję ,że metamorfoza się podobała na opinie czekam w komentarzu.
Makijaż 'przed' jest bez przejść, świeci się ak choinka od tego całego LUXE na powiekach i ustach. Ma za nisko usta. Źle pomalowała policzki. Fajny makijaż 'po'. Strój 'przed' fajny, letni, młodzieżowy, ale ta kokardka jakoś mi nie leży. 'Po' w ubraniu... widać, że sukienka przekombinowana. ;) Ale nawet fajnie to wygląda. ;p Buty troszkę Ci nie wyszły...
OdpowiedzUsuńnie mam co pisać, bo zgadzam się z "przedmówczynią" tj. Moniką.
OdpowiedzUsuń+ śliczna jest ta biała marynarka : >