
Makijaż przed : Zawsze lubiłam makijaże , w których kolory przechodzą . Tu właśnie to się dzieje , dzięki temu makijaż dąży do perfekcji . Druga sprawa to krótka fryzura . Uwielbiam takie ''łysawe głowy'' , fryzury chłopięce . Kolor może być , choć na tych włosach jest bardzo plastikowy. Minusem są części twarzy , a właściwie nos . Jest jak kulfon (przepraszam Anitka :D) .Uwielbiam piegi , te usta . No dobra ,daję 9 / 10
Makijaż po : No cóż , nie podoba mi się aż tak , jednak dumę mam ,bo udało mi się w końcu , w miarę równo zrobić poliki :D . Brawo Mua ! A tak serio : zmieniłam fryzurę na ''glanca'' , podmulony makijaż w mocnych kolorach i ... I nic więcej ! :)
Ubranie przed : Oh , Anita. Uwielbiam Twoje stroje , bo są luźne , oryginalne . Ale teraz jakoś nie jest ''świetnie'' . Lubię pomarańcz , ale on tu się odbija na brąz przez tą torebkę . Buty są świetne , już mówiłam Ci to w księdze . Dobre byłyby skarpetki , takie białe :)) . Okulary są krzywo założone , koszula moją ulubioną . 6,5 / 10Ubranie po : Postawiłam na kiczowaty róż , jak w makijażu . Widnieje tu także biel no i... Ta świetna koszulka ! :D Do tego żakiet i bolero , sznurowane butki no i torba :>
"makijaże , w których kolory przechodzą" - chyba chodziło Ci o makijaż z przejściami, tak? ;) Co do 'po' w makijażu - z daleka wygląda, jakbyś nałożyła 2 cienie, ale jest bardzo ładnie. ;) Ja też jestem fanką jej stylizacji, ale tu się nie postarała. ;/ Znowu się przyczepię do 'po'... Dziwnie wygląda to różowe 'coś' z czarnymi kokardami spod żakietu oraz fioletowa sukienka. Torebka średnio pasuje, a zamiast wystającej sukienki mogłaś nałożyć jakieś jasne spodnie, wyszłoby - według mnie - lepiej. Ale jak na 'pierwszy raz' jest super. ;)
OdpowiedzUsuńUff.. Ale się napisałam... ;) Mam nadzieję, ze chociaż połowę przeczytałaś. ;p
Tak właśnie , chodzi o te makijaże . Zrobiłabym spodnie , gdyby nie to , że na serio nie pasowały żadne . A żeby urozmaicić dałam 'różowe coś' pod spód :) Bez tego było nudno . I tak , napisałaś się . I tak , przeczytałam , dwie połowy :))
OdpowiedzUsuńUbiór po jest troszkę dziwny ale na swój sposób ładny. Mi się on bardzo podoba. Dałabym jednak jakąś gładką spódnicę lub sukienkę pod spód zamiast tej z dziwnym wzorem. c:
OdpowiedzUsuń