niedziela, 20 lutego 2011

.Rozowa.dama.

przed: Niie podoba mi się .. Jest dziwna .. Dam ci 2/10



po: Nie masz kosmetyków . No trodno uzyje sie okularów ;p Stworzyłam taką doll ponieważ nie miałam wyjscia stworzyć innej. Mam nadzieje ze jest dobrze.


przed: Ajj.. Torebka ci nie pasuje ale masz + za pomysł z zalozeniem jej na ramię. :) Dam ci: 4/10


po: No cóż jak ja to mowię jak są szelki to grzech ich nie uzyc ;D Mam nadzieje ze sie spodoba. P.S tego kwiatka ja tam niechciałam. .Mam nadzieje ze jest ładnie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz