piątek, 11 lutego 2011

ByKatty

przed: Jak mogłaś, tak bardzo oszpecic doll . Brrr.. niemogę na nią patrzeć to jest katastrofa. ! 0,5/10
...
po: Już wyjasniam. Nie masz ani rzadnej bizuteri ani kosmetyków. Dlatego metamorfoza twarzy nie jest możliwa . Przykro mi.



przed: Nie podoba mi się, jest dziecinnie i dziwacznnie . Nic mi sie tu niepodoba. 1/10



po: Masz niewile ubrań , pół szafy. Dlatego strój jest jaki jest . No ale coz trodno sie mówi ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz