wtorek, 9 sierpnia 2011

misssarablack (hasło)

Jest łądnie tylko policzki pomalowane są nie za ładnie ;/ A tak to spoko . Daje 6/10


c: Podoba mi sie make up który zrobiłam hehe . Pozmieniałam troszeczke . Mam nadzieje że na leprze .

Prosto , powiewnie , I like it ; ) Daję 7/10


A więc , nie wiedziałam co lepierze , z bransoletką czy bez .. Zadecydujcie sami ;]

A teraz efekt końcowy :



5 komentarzy:

  1. Sorry, ale bardziej podobało mi się 'przed', choć makijaż 'po' fajny. Sukienka zbyt przekombinowana, jak na mój gust...

    OdpowiedzUsuń
  2. pisze się 'i like it'

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHAHA, dokładnie co Natalia XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, no i skoro już zaczęliśmy dyskutować o błędach, to jest ich sporo. "Lepierze"? Lepiej popracuj nad ortografią i interpunkcją z resztą też. Nie wiem, dlaczego robisz dwie spacje, kiedy stawiasz przecinek, np.: "A więc , nie wiedziałam...".

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie też mialam powiedzieć o błędach. Twarz przed jest okropna, tak jak sukienka "po" .

    OdpowiedzUsuń