poniedziałek, 29 sierpnia 2011
wtorek, 16 sierpnia 2011
Monika0147
Kliknij na obrazek, aby powiększyć !
Przed : Ta spódnica jest świetna. Podoba mi się połączenie bluzek. Jest ciekawa i ma dużo dodatków. Torebki prawie nie widać, ale dla tych co nie wiedzą : jest w prawej ręce.
Po : Nie chce mi się opisywać każdego po kolei, więc : W Po 1, 2, 3 użyłam tego samego "żakietu".
W Po 3, użyłam sukienki, i spódnicy, oraz dwóch par butów.
Co do Po 4 : Postanowiłam użyć coś innego nic spódnicę. Buty mi tu nie pasują : /
Przed : Twoja Doll, mi się podoba. Części ciała raczej do siebie pasują, a makijaż jest delikatny i równy. Włosy mi się podobają.
Po : Zrobiłam trzy wersje. Każda inna, tylko w Po 1 i Po 4 , ta sama fryzura, bo inne mi nie pasowały. Kocham pracować na twojej Doll.
Czekam teraz na twój SZCZERY komentarz. ; )
wtorek, 9 sierpnia 2011
misssarablack (hasło)
Jest łądnie tylko policzki pomalowane są nie za ładnie ;/ A tak to spoko . Daje 6/10
c: Podoba mi sie make up który zrobiłam hehe . Pozmieniałam troszeczke . Mam nadzieje że na leprze .
Prosto , powiewnie , I like it ; ) Daję 7/10
A więc , nie wiedziałam co lepierze , z bransoletką czy bez .. Zadecydujcie sami ;]
A teraz efekt końcowy :
c: Podoba mi sie make up który zrobiłam hehe . Pozmieniałam troszeczke . Mam nadzieje że na leprze .
Prosto , powiewnie , I like it ; ) Daję 7/10
A więc , nie wiedziałam co lepierze , z bransoletką czy bez .. Zadecydujcie sami ;]
A teraz efekt końcowy :
zoo22
Strasznie prosto . Nie lubie tych ust . Twoja doll nie wyróżna sie za bardzo od innych dollek na sd .
Moja ocena to 4/10
Twarz dzięki make up oczu wydaje się żywsza . Więcej już nie będę pisać na temat tej twarzy ;D .
Po prostu powiewa nudą . Nic specjalnego , tyle powiem ;c . Daje 3/10
Bosze co ja zrobiłam :O Przepraszam za to ;d sama się z siebie śmieje i myśle co za idiotka to zrobiła ;D Tylko podoba mi sie kapelusz reszta na śmietnik . Nie masz za dużo ubrań które można ładnie skompletować więc wyszło cos takiego ;/ ...
Moja ocena to 4/10
Twarz dzięki make up oczu wydaje się żywsza . Więcej już nie będę pisać na temat tej twarzy ;D .
Po prostu powiewa nudą . Nic specjalnego , tyle powiem ;c . Daje 3/10
Bosze co ja zrobiłam :O Przepraszam za to ;d sama się z siebie śmieje i myśle co za idiotka to zrobiła ;D Tylko podoba mi sie kapelusz reszta na śmietnik . Nie masz za dużo ubrań które można ładnie skompletować więc wyszło cos takiego ;/ ...
niedziela, 7 sierpnia 2011
sobota, 6 sierpnia 2011
K4rcia
Przed : Podoba mi się twój makijaż. Skromny i letni.
Części ciała masz fajne i dobrze dopasowane. Nie lubię tego pieprzyka.
Po 1 : Zapomniałam wywalić pieprzyk.
Makijaż wykonałam z niebieskich odcieni.
Po 2 : Czarny cień + zielone. Tym razem brak pieprzyka. :)
Przed : Jest dobrze. Podoba mi się. Wywaliłam bym tylko tatuaż z nogi. Wszystko jest dobrze dopasowane i nic nie wychodzi. Plus dla Ciebie.
Po 1, 2, 3 : Dobra, w końcu ktoś, kto ma fajne ciuchy w szafie.
Dwie pierwsze stylizacje wydają mi się ciekawe, trzecia - ostatnia ( robiona jako pierwsza ) trochę prosta i nudna. Ubrania, które wykorzystałam, wydaje mi się, że widać. Większego komentarza z mojej strony, stylizacje nie potrzebują, czekam na wasze.
wtorek, 2 sierpnia 2011
MissAgata1290
Przed : Mówiąc szczerze i bez owijania w bawełnę : Twoja Doll mi się nie podoba.
Oczy wyglądają, jakby były podkrążone, ale mina na to nie wskazuje. Sztuczne rzęsy są okropne. Ten kolczyk w ogóle tu mi nie pasuje.
I włosy, które przy robieniu stylizacji zasłaniają ramiona.
Karnacja skury jest A FUJ !
Według mnie wygląda, jak byś zrobiła sraczkę i później się nią wysmarowała.
Po : Masz mało kosmetyków. Jak już Ci się uda sprzedać tą sukienkę za 22 SD, to radzę Ci kupić cienie w letnich kolorach i szminkę w odcieniu nude.
Zmieniłam kolor włosów i fryzurę. Pomalowałam oczy na fioletowo - ten cień fajnie wygląda na ciemnej karnacji. Zmień brwi i oczy. Zresztą, wszystko zmień.
Kurde, pomyliłam obrazki. Przed = Po , Po = Przed.
Przed : Tu nic do siebie nie pasuje ! Wszystko masz za nisko opuszczone co wygląda jak byś miała obwisłe cycki bez stanika i narobiła w gacie. Ten pasek powinien być znacznie wyżej.
Leginsy pogrubiają Ci nogi, a torba i buty oraz okulary nie pasują.
Po : To co zrobiłam widać.
Nie dodałam żadnych dodatków ( nie masz nic co by pasowało ), dlatego strój wydaje się być nudny.
poniedziałek, 1 sierpnia 2011
OliwiaD
Przed : MASAKRA ! Tu nic do siebie nie pasuje...
Połączenie rajstop z leginsami wygląda jak leginsy z skarpetkami, a raczej podkolanówkami.
Buty są okropne. Bluzka i spódnica : ee.. mogą zostać, ale są okropne.
Kurtka jest fajna, ale nie w tym połączeniu.
Po : Nie wykonałam. W twojej szafie nie ma nic, nie dosłownie, ale nic co by do siebie pasowało. Poległam. Przeważają darmówki co jest okropne.
Wiem, wiem, metamorfozy paznokci się nie robi ( o ile takie się robi ), ale to jak są pomalowane chyba mnie zdołowało. Błagam, jak już malujesz co drugi paznokieć inny kolor, to zrób to na obydwóch rękach tak samo. A po za tym, malowanie na zmianę już nie jest fajne.
Przed : Twoja Doll, to jedna wielka masakra. Części ciała są okropne i te przereklamowane usta !
Róż na policzkach jest źle ułożony. Nos jest tragiczny. Za wysoko masz oczy i rzęsy.
To musi być katastrofa !
Po : Nie byłam w stanie nic innego robić i to co zrobiłam nie jest najlepsze, ale na pewno lepsze od twojego. -.- albo i nie.
Metamorfozę uważam za nie udaną. *0*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

















