niedziela, 26 czerwca 2011

Nati629

Przepraszam, ale ostatnio miałam mało czasu i nie wyrabiałam się robić metamorfoz. Będę jeszcze miała remont w domu przez caałe wakacje więc też nie wiem czy będę mogła wykonywać met, wpadać na sd. To takie info dla Pauli, ponieważ nie moge jej złapać na gie gie. sorry :c


Twarz przed:

Za dużo jak dla mnie tu wszystkiego. Karnacja jak ser, cienie luxe, te 3 w sumie piegi, soczewki, znienawidzone usta i brwi. Ugh.. 0,5/10

Twarz po:

Z makijażem nie mogłam zaszaleć, bo masz tylko kilka cieni czy kredek. Wyszło dość mało skomplikowanie i normalnie. Sam makijaz oka składa się z brązowego, limonkowego, zółtego i białego cienia. Usta jednak troszkę przyciągają uwagę. Jest to połączenie czarnej i jasno zółtej pomadki, i chwała Ci chociazby za tą czarną pomadkę!


Strój przed;

Tu jest tak samo źle jak w twarzy, może nawet jeszcze bardziej okropnie. Z tego wszystkiego podobają mi się tylko te jeansy. Nie będę tego zbędnie komentować, 1/01 za spodnie i przez mój dobry humor. :>








Strój po;

Tak, tak muszę przyznać, jest strasznie, nawet jeszcze gorzej.. Ale jeśli ma się szafę, której połowa to darmówki, a połowa to dość dziwne ubrania, które trudno ze sobą skompletować no to nie ma się co dziwić.. Założyłam więc tylko jakiś rozciągnięty T-shirt, a pod niego kilka innych bluzek. Do tego szare szorty i trampki, z których wystają 2 pary skarpetek.

poniedziałek, 20 czerwca 2011

..

Witam , moje dwie stylistki encia6 i darkfemale niestety nie przeszły testu (na czas probny 2 tygodnie)a wiec juz niebedą u nas pisać prykro mi ;<

niedziela, 19 czerwca 2011

#4 - kicia150699

Makijaż: 

          Wnioskując z prezentacji - jesteś punkiem. I faktycznie, masz hardkorowy styl. x] I właściwie wszystko jest ładne - ciekawy, przydymiony, aczkolwiek raczej krzywy makijaż oka, równe policzki (przynajmniej tak mi się wydaje), brwi pod kolor włosów i ciekawe pasemka, oczy, nos. Ale kształt oczu! Wielkie, czarne - NIE! One są straszne! Podziwiam cie, ze udało ci się stworzyć na nich taki makijaż. 8/10

 
          Jest delikatniej i w innych barwach. Użyłam e-linera, łososiowego, różowego i fioletowego pudru, białej kredki oraz cielistej szminki.
Ubiór:
 
          Za bardzo się nie wysiliłaś, ale jest ok. Wszytko utrzymane w mrocznym klimacie. Nie bardzo wiem, co dodać. 5/10

 
          Wyłuskałam co kolorowsze ciuchy z twojej szafy wyszło to, co wyszło. Nie jest chyba zbyt skomplikowane, wiec nie ma co opisywać.
Skomentuj i dodaj się do obserwatorów. Proszę.