niedziela, 23 października 2011

Obrazki .. :>

Hej dziś mi się nudziło i zaczęłam sobie malować ;D Chciałabym abyście zerknęli i napisali co o nich myślicie ;)

A oto one :




Malowane na szybko xD.

Zmiana !

Witam was ponownie , mam jedną bardzo ważną wiadomość , do tej pory wykonywałam metamorfozy stroju i makijażu ,z tego względu że nie mam czasu i większe zamiłowanie czuję do robienia makijażów , będę wykonywać tylko je .


Przepraszam i mam nadzieję, że za akceptujecie moją decyzję ;)

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Reklama.


Witam!
Pilnie poszukuję redaktora bądź redaktorki na bloga metamorphosisniga. Szukam głównie osób kreatywnych, oraz takich które interesują się modą i są na bieżąco z nowymi trendami.

Wszystko, co trzeba zrobić, aby zdobyć posadę redaktora na blogu - to wykonać metamorfozę medoll- beithe (makijaż+strój). Ale ostrzegam... oczekują prac niepowtarzalnych, nieprzewidywalnych. Pragnę abyście mnie zaskoczyli, zaszokowali swoimi pomysłami.
Szczegóły znajdziecie na blogu metamorphosisnigra. blogspot .com oraz w mojej KG.
 Pozdrawiam , beithe.
 

wtorek, 16 sierpnia 2011

Monika0147


Kliknij na obrazek, aby powiększyć !


Przed : Ta spódnica jest świetna. Podoba mi się połączenie bluzek. Jest ciekawa i ma dużo dodatków. Torebki prawie nie widać, ale dla tych co nie wiedzą : jest w prawej ręce.
Po : Nie chce mi się opisywać każdego po kolei, więc : W Po 1, 2, 3 użyłam tego samego "żakietu".
W Po 3, użyłam sukienki, i spódnicy, oraz dwóch par butów.
Co do Po 4 : Postanowiłam użyć coś innego nic spódnicę. Buty mi tu nie pasują : /




Przed : Twoja Doll, mi się podoba. Części ciała raczej do siebie pasują, a makijaż jest delikatny i równy. Włosy mi się podobają.
Po : Zrobiłam trzy wersje. Każda inna, tylko w Po 1 i Po 4 , ta sama fryzura, bo inne mi nie pasowały. Kocham pracować na twojej Doll.

Czekam teraz na twój SZCZERY komentarz. ; )

wtorek, 9 sierpnia 2011

misssarablack (hasło)

Jest łądnie tylko policzki pomalowane są nie za ładnie ;/ A tak to spoko . Daje 6/10


c: Podoba mi sie make up który zrobiłam hehe . Pozmieniałam troszeczke . Mam nadzieje że na leprze .

Prosto , powiewnie , I like it ; ) Daję 7/10


A więc , nie wiedziałam co lepierze , z bransoletką czy bez .. Zadecydujcie sami ;]

A teraz efekt końcowy :



zoo22

Strasznie prosto . Nie lubie tych ust . Twoja doll nie wyróżna sie za bardzo od innych dollek na sd .
Moja ocena to 4/10


Twarz dzięki make up oczu wydaje się żywsza . Więcej już nie będę pisać na temat tej twarzy ;D .


Po prostu powiewa nudą . Nic specjalnego , tyle powiem ;c . Daje 3/10


Bosze co ja zrobiłam :O Przepraszam za to ;d sama się z siebie śmieje i myśle co za idiotka to zrobiła ;D Tylko podoba mi sie kapelusz reszta na śmietnik . Nie masz za dużo ubrań które można ładnie skompletować więc wyszło cos takiego ;/ ...

sobota, 6 sierpnia 2011

K4rcia


Przed : Podoba mi się twój makijaż. Skromny i letni.
Części ciała masz fajne i dobrze dopasowane. Nie lubię tego pieprzyka.
Po 1 : Zapomniałam wywalić pieprzyk.
Makijaż wykonałam z niebieskich odcieni.
Po 2 : Czarny cień + zielone. Tym razem brak pieprzyka. :)



Przed : Jest dobrze. Podoba mi się. Wywaliłam bym tylko tatuaż z nogi. Wszystko jest dobrze dopasowane i nic nie wychodzi. Plus dla Ciebie.
Po 1, 2, 3 : Dobra, w końcu ktoś, kto ma fajne ciuchy w szafie.
Dwie pierwsze stylizacje wydają mi się ciekawe, trzecia - ostatnia ( robiona jako pierwsza ) trochę prosta i nudna. Ubrania, które wykorzystałam, wydaje mi się, że widać. Większego komentarza z mojej strony, stylizacje nie potrzebują, czekam na wasze.

wtorek, 2 sierpnia 2011

MissAgata1290


Przed : Mówiąc szczerze i bez owijania w bawełnę : Twoja Doll mi się nie podoba.
Oczy wyglądają, jakby były podkrążone, ale mina na to nie wskazuje. Sztuczne rzęsy są okropne. Ten kolczyk w ogóle tu mi nie pasuje.
I włosy, które przy robieniu stylizacji zasłaniają ramiona.
Karnacja skury jest A FUJ !
Według mnie wygląda, jak byś zrobiła sraczkę i później się nią wysmarowała.

Po : Masz mało kosmetyków. Jak już Ci się uda sprzedać tą sukienkę za 22 SD, to radzę Ci kupić cienie w letnich kolorach i szminkę w odcieniu nude.
Zmieniłam kolor włosów i fryzurę. Pomalowałam oczy na fioletowo - ten cień fajnie wygląda na ciemnej karnacji. Zmień brwi i oczy. Zresztą, wszystko zmień.



Kurde, pomyliłam obrazki. Przed = Po , Po = Przed.

Przed : Tu nic do siebie nie pasuje ! Wszystko masz za nisko opuszczone co wygląda jak byś miała obwisłe cycki bez stanika i narobiła w gacie. Ten pasek powinien być znacznie wyżej.
Leginsy pogrubiają Ci nogi, a torba i buty oraz okulary nie pasują.

Po : To co zrobiłam widać.
Nie dodałam żadnych dodatków ( nie masz nic co by pasowało ), dlatego strój wydaje się być nudny.

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

OliwiaD


Przed : MASAKRA ! Tu nic do siebie nie pasuje...
Połączenie rajstop z leginsami wygląda jak leginsy z skarpetkami, a raczej podkolanówkami.
Buty są okropne. Bluzka i spódnica : ee.. mogą zostać, ale są okropne.
Kurtka jest fajna, ale nie w tym połączeniu.
Po : Nie wykonałam. W twojej szafie nie ma nic, nie dosłownie, ale nic co by do siebie pasowało. Poległam. Przeważają darmówki co jest okropne.


Wiem, wiem, metamorfozy paznokci się nie robi ( o ile takie się robi ), ale to jak są pomalowane chyba mnie zdołowało. Błagam, jak już malujesz co drugi paznokieć inny kolor, to zrób to na obydwóch rękach tak samo. A po za tym, malowanie na zmianę już nie jest fajne.


Przed : Twoja Doll, to jedna wielka masakra. Części ciała są okropne i te przereklamowane usta !
Róż na policzkach jest źle ułożony. Nos jest tragiczny. Za wysoko masz oczy i rzęsy.
To musi być katastrofa !
Po : Nie byłam w stanie nic innego robić i to co zrobiłam nie jest najlepsze, ale na pewno lepsze od twojego. -.- albo i nie.

Metamorfozę uważam za nie udaną. *0*

niedziela, 31 lipca 2011

W.o.W

Patrycjo,

nie jestem w stanie zrobić twojej Doll metamorfozy na wzór Ke$hy, gdyż w twojej szafie nie ma wystarczającej ilości ubrań do wykonania stroju choć w 1 % podobnym do stylu ubierania się tej ino zacnej piosenkarki, która według mnie nie jest. ( Bez urazy dla jej fanów i osoby ). Kosmetyków, również nie masz za dużo, a już na pewno nie takich, których powinnam użyć.

RADA : Zamiast kupować drogie ubrania, kup tańsze oraz zakup ciemne cienie do powiek.
I zmień usta, ponieważ ta kobieta, takich nie ma.

czwartek, 28 lipca 2011

noela26


Przed : Fajnie. Podoba mi się. Twoja Doll, jest oryginalna.

Po 1 : Zapomniałam przyciemnić brwi :/
Po 2 : Nie mam pojęcia, co napisać.


Przed : Tak, jak już napisałam, twoja Doll jest bardzo oryginalna w pozytywnym słowa znaczeniu. Jest mało powtarzalne, a stroje, które tworzysz wyróżniają się w tłumie.
Jedyne co bym zmieniała, to wywaliłam bym białe rajstopy, opaskę, kolce z szyi i światełka.

Po : Dwie sukienki, spódnica, buty, płaszczyk, beret.

środa, 27 lipca 2011

Omg ...

Haha , wymiękam . To znaczy to mój ostatni post tutaj . Bo ja tu nie pasuję , nie chcę tu być , dziewczyny pasują , ja nie .Żegnam wszystkich , mimo , że był to okres próbny to ja już się zmęczyłam : ). Bye , bye dziewczęta ... Idę po karierę ...

wtorek, 26 lipca 2011

W.o.W

Przed : Te okulary są tutaj zbędne. Wyglądają, jak by robiły za przykrywkę, krzywo pomalowanych policzków. Do tego fryzura, której farba zlewa się z karnacją ciała.
Po : Nie ma nic do napisania. Wszystko co zrobiłam widać.

Przed : Ta sukienka mi się nie podoba. I do tego te dodatki oraz źle założone buty.
Nic mi się w tym stroju nie podoba.
Po : Nie masz za dużo ubrań, więc nie miałam za dużo do wykorzystania.
Trzy bluzki stworzyły sukienkę. Do tego dodałam dwie pary rajstop i szpilki.

poniedziałek, 25 lipca 2011

Mileymiss2011


Przed : Twoja Doll mi się nie podoba. Ma okropne części twarzy.
Po : Lekki niebieski makijaż, brak pomadki, ruda fryzurka.


Przed : Patrząc na makijaż nawet nie łudziłam się, że z strojem będzie lepiej.
Ta stylizacja, to modowa porażka. A raczej różowa porażka w wszystkich tego kolorach odcieniach. To na tyle.
Po 1 : Sukienka, czarny top, brzoskwiniowa spódnica, rajstopy, dwie pary butów i czarny szal z frędzlami według mnie stanowią prostą stylizację.
Po 2 : Biały top i beżowy, czarna spódnica oraz buty, szarawa torebka oraz zielona marynarka.
Nie mam nic więcej do dodania... ; D

niedziela, 24 lipca 2011

Krolowa_miss50

Przed : Twoja Doll, mi się nie podoba. Ten nos i usta, razem wyglądają okropnie ! Na twoim miejscu zmieniłam bym każą część twarzy.
Po : Nie masz za dużo kosmetyków, a jeśli już, to róż bądź fiolet.



Przed : Jedne co bym zostawiła, to pasek i sukienkę. Jako tako do Siebie pasują.
Buty, leginsy i kurtka tworzą masakrę.
I musisz wybrać pomiędzy papierosem, a gumą do żucia. Nie da się za razem palić i żuć gumę.
Głupio to wygląda.
PO 1 : Osiem spódnic, trzy pary butów, sweter, szal z frędzlami, czarny top i torebka.
Po 2 : Biały letni strój bez dodatków. Kilka topów, sweterek i dwie pary beżowych butów.


A taka reklama :>

Serdecznie zapraszam na nowy, ciekawy blog szafiarski 'My Style & Look'

Znajdują się tam stylizacje, makijaze i wiele innych rzeczy. Blog prowadzi kacci i ja.

Bardzo o dodanie się do obserwatorów i komenowanie bloga.

Z góry dzęki :>

sobota, 23 lipca 2011

LadyKinga199



Przed : Nie podoba mi się nos. I pomalowane usta. Pomysł na dwie pomadki fajny, ale następnym razem wybierz usta pod kolor pomadki, tak by nie było jasnej szpary. I włosy powinny być uniesione lekko do góry.
Po : Zrobiłam makijaż w brązowych odcieniach.



Przed : Twoja wersja bardzo mi się spodobała. Jedyne co bym zmieniła to rajstopy. Nie lubię ich.
Po : Dopiero teraz zauważyłam, że czarny top wychodzi z pod sukienki i dwie pary butów źle na siebie nachodzą. Użyłam czarnego topu, czarnej sukienki, dżinsową sukienkę, trzy pary rajstop, dwie pary butów oraz torebkę.

mogdalena


Przed: Ładna,wesoła letnia stylizacja.Po zrobiłam czerwono-czarną stylizację w niej długą czerwoną suknię,Czarną kurtkę z PRPQ,czarną torebkę i różę którą doczepiłam do włosów.2 stylizacja: Bardziej żywsza,kolorowa.Użyłam do niej zielonek kurtki,żółtej spódnicy,cieniutkiego paska,okularów,bransoletki i zwykłych butów.
Ładny,pomysłowy makijaż ,ale smutny,bez tego "czegoś".Po: Masz mało kosmetyków ,więc make-up zrobiłam z 2 cieni bladoróżowego i czarnego.Rzęsy podciągnęłam wydłużającą mascarą.Zewnętrzne kąciki oczu podkreśliłam czarną kredką.

piątek, 22 lipca 2011

cornelia10110


Wszystkiego tu pełno, jest różowo kiczowato i po porostu brzydko.Wiem ,że chciałaś być oryginalna i doceniam to ,ale coś ci nie wyszło.Po: chciałam zrobić coś w twoim stylu ,ale bardziej spokojnie i harmonijnie.Wyszło coś takiego.Stylizacja składa się z białej koszuli,sukienki,wieelkiej kokardy na głowę,małej kokardki,2 par butów,2 par zakolanówek.
Tak jak poprzednio za dużo wszystkiego.Po zrobiłam spokojny makijaż we wszystkich odcieniach błękitu.Zmieniłam kolor włosów.Usta pomalowałam jasną szminką.Nałożyłam ciut błyszczyka.Policzki przypudrowałam.

alex_vk


Strój przed: bardzo ładny,wesoły,żywy chociaż muszę się przyczepić do koszulki ,nie pasuje.Po :zrobiłam 2 stylizacje ,bo nie mogłam się zdecydować.1 stylizacja: składa się z ślicznej czapki,2 bluzek czarnej i fioletowej,spódnicy z OTTO i 2 par butów.2 stylizacja składa się z czarnego topu,szelek,paska,kapelusza,złotego naszyjnika,kwiecistej spódnicy i zwykłych butów.Znieniłam fryz dodając grzywkę.
Przed:makijaż ładny choć niestaranny,brwi za wysoko.Po makijaż zrobiłam ze wszystkich cieni jakie są w twojej kosmetyczce czyli :czarny,fioletowy,czerwony,zielony,biały.Rzęsy wydłużyłam.Brwi nie zmieniłam ,bo zamiast brwi ruszała mi się fryzura xD ,ale musisz je tylko obniżyć.Mam nadzieję ,że podoba.Komentujcie.

myszka11116

Powiem tak : Niby kolory pasują ,ale jest smutno,nudno,ponuro.Zrobiłam bardziej żywszą letnią stylizację. Sukienkę zrobiłam z bluzki,paska,kokardy i 2 spódnic.Na nogi włożyłam niebieskie buty.(Masz niby trochę ciuchów ,ale nie pasują do siebie).
Mnóstwo rzęs z Sunny Bunny.Za wysoko oczy(albo za nisko brwi).Niby nie lubię jak ktoś ma kolczyki ale u niektórych wyglądają ładnie tutaj to porażka.Miałaś 2 tusze i kredkę więc cudów zrobić nie mogłam.Oczy pomalowałam pogrubiającą mascarą.Zewnętrzne kąciki podkreśliłam kredką.Ściągnęłam kolczyki.Zmieniłam kolor włosów i je skróciłam.

gabol66


Przed : Twoja Doll, jest ładna. Jedyne co bym zmieniła, to nos. Jest okropny. I zakupiłam bym inny kolor pomadki. Makijaż schludny i za to +
Po : Zmieniałam fryzurę i kolor włosów.Chciałam pomalować usta na kolor ciemny róż, lecz nie posiadasz.



Przed : Strój jest fajny. Podoba mi się połączenie różowej marynarki z spodiami.
Po : Twoja szafa początkowo świeciła pustkami, lecz po znalezieniu pokoju z ubraniami ulżyło mi.
Stworzyłam ciemny strój z dziurawych spodni, bluzki, szala z frędzlami, dwóch par bytów i skarpetek oraz pod spodnie dodałam czarne, ciemne rajstopy i jedne jasne. Jak dodatki dodałam torebkę, okulary oraz pasek.



Akasha10

Przed;Strój bardzo ładny,spokojny,ciekawy.Po; zrobiłam bardziej elegancką wersję.Odcienie szarości dodają szyku,a kapelusz urozmaica stylizacje.
Make-up ładny choć trochę smutny.Nie lubię brwi i włosów ,ale za to oczy po porostu uwielbiam.Makijaż wykonałam przy pomocy 5 cieni ;złotego,3 odcieni zieleni i białego.Usta pomalowałam cielistą szminką.Zmieniłam kolor i włosy na bardziej dziewczęce.

Natinka96


Strój masz bardzo ładny.Wszystko do siebie pasuje włącznie z makijażem.Zrobiłam czerwono-czarny komplet.Sukienka składa się z 2 spódnic i czerwonej sukni.Na wierzch założyłam ćwiekowaną kurtkę.Na ręce widać bransoletkę.Na nogach są czarne,wiązane buty.Dopełnieniem jest śliczna czarna czapka.
Twój makijaż jest schludny i dopracowany.Nie wiem czy wiesz ale ciemne cienie do jasnych tęczówek nie pasują ponieważ postarzają me-doll.Po makijaż wykonałam z 3 cieni czerwonego,czarnego i jasno czerwonego.Górną powiekę podkreśliłam eye-linerem.Policzki przypudrowałam.Usta podkreśliłam koralową pomadką.Mam nadzieję ,że trafiłam w twój styl.Komentujcie.

czwartek, 21 lipca 2011

princessa2309


Powiem tak,a raczej napiszę buty pasują do torebki i rajstop.Płaszczyk nawet ładny chociaż nie lubię ciuchów o tak wyraźnych konturach.Chciałam zrobić sexowną elegantkę ,ale nie wiem czy mi wyszło.No więc tak góra składa się z pięknej marynarki,Białej koszulki.Trochę niżej widać śliczną spódniczkę.Rajstopy zrobiłam z 2 par.Na stopach są fioletowe buty (które kocham).Na ręce jest bransoletka z kokardką.

Przed makijaż nawet ładny oczy pomalowane na złoto-brąz.Policzki przypudrowane.Po zapomniałam przesunąć elementów twarzy ale to tylko oczy i brwi w dół.Makijaż zrobiłam z 3 cieni fioletowego,jasno-fioletowego i beżowego.Policzki musnęłam różem.Na ustach jest błyszczyk i liliowa szminka.