wtorek, 31 maja 2011

Wszystkiego Najlepszego!

 Załoga u-jak-ulubione-metamorfozy.blogspot.com z okazji dnia dziecka  życzy wszystkim dzieciom wszystkiego najleprzego ;)

---Keira---

B. ładnie tylko mam 1 ale . Nie podoba mi się to w twojej doll że umiesciłas bewi tak wysoko. Reszta jest ok ;)
                                                                    6/10p.


Nie zmieniłam koloru włosów ponieważ pasowały mi do stroju , make up też wykonałam podobny, ale i tak inny xD .


Podoba mi sie ale nie zrobiło to na mnie wielkiego ''wow'' ..
                                                                   4.5/10p.




 Jeśli lubisz czerń to coś do ciebie ; )  Postanowiłam uskrzydlić twoją doll . Twój strój składa sie z kilku warstw wg. mnie nie za dużo nie za mało. Mam nadzieje ze ci sie spodoba.

 ______________________________________________________________________________

Przepraszam za tak długą przerwa , ale nie mialam czasu (nauka, wycieczka klasowa itd) . W najblizszym czasie postaram sie nadrobic zaległosci ;)

niedziela, 22 maja 2011

Przeprosiny.


Dlatego iż nie będzie mnie kilka dni to moje takie przeprosiny. Nagłówek. Jest co prawda tylko jedna osoba ale jednak zawsze coś tam jest. Ogółem to mój pierwszy więc nie trzeba było się spodziewać nie wiem czego. Wyszło okey jak na mnie. c; Tyle,


Sara


czwartek, 19 maja 2011

Stylizacja dla XxSandIxX

Następna z serii stylizacje. Przepraszam że nie po kolei ale tak wyszło. Następna stylizacja jednak nie będzie tak prędko. Zapraszam do czytania. :3


Ze stylizacją dla Sylwii nie było łatwo. Jednak tu postawiłam na moją ulubiona kolorystykę, wszystkie odcienie brązów, piasków. Wpadły mi w oko znakomite spodnie które ubóstwiam *____* Ogólnie dałam 3 bluzki które tworzą tak jakby rękawy + top. Ale przecież jest ciepło i słoneczko jebie prosto w twarz XD dlatego tez są tu okulary. To tego coś w rodzaju kapelusza (ze stołka XD) i gites. Wszystko dopełniają karmelowe szpilki.

Perełki Stardoll

Witam. Jak już wspomniałam będę pisać także artykuły. Mam nadzieje że przypadną wam do gustu i z chęcią będziecie je czytać.

Więc miłego czytania! C;


Na pierwszy ogień idzie beithe. Skromna, wspaniała dziewczyna. Wykonuje inne ale piękne stylizacje. Połączenie tego wszystkiego jest niebanalne i ma to coś.


Następna, wspaniała osoba to kurcza. Ma świetnego bloga, jest dość znana i robi wyśmienite stylizacje. Tym razem postawiła na czerń, kolor neutralny. W jej wersji to po prostu coś pięknego. Kombinacja nakrycia głowy bardzo mi się podoba.


Teraz moll__y. To dziewczyna która tworzy coś wspaniałego. Stylizacje są po prostu znakomite. Oryginalne i powalają na kolana. Wszystko jest zgrane i jak najbardziej udane. Coraz mniej takich osób na stardoll.

Ostatnią już osobą którą dzisiaj przedstawię to GaBi024. Każda z jej stylizacji jest świetna. Ta szczególnie przypadła mi do gustu. Jest utrzymana w mojej ulubionej kolorystyce. Wszystko razem składa się i tworzy spójną całość... Dla mnie zbędna jest tylko ta bransoletka, ale to moje skromne zdanie.

Znacie je? Także podzielacie moje zdanie? c;

Martusia2515

Twarz przed:


Takiej tragedii to ja dawno nie widziałam. Części twarzy straszne, odcień skóry jeszcze gorszy. ugh.. Fryzura nie najgorsza ale pół stardoll'a taką nosi. Kolczyki tez nie przypadły mi do gustu. To jedna wielka klapa.

0,5/10


Wersji po nie ma z powodu baznadziejnej kosmetyczki (same różowe kosmetyki) niestety nic nie dało rady zrobić... :c

Strój przed:


Yyy, co to? Jakaś nowa moda? Dobra wszystko tu jest źle, wszystko takie kiczowate, dziecinne, badziewne, plastikowe. 6+!

0/10

Strój po:

Grr.. wyszło tak. Tak "dziwnie" (?) Z twoją szafą pracowało mi się fatalnie. Ale wyszło coś w rodzaju nakładańca, niestety w moim nienawidzonym kolorze. Było strasznie pusto więc wykombinowałam z lamp i innych dziwactw, a'la kapelusz [?] buty tez takie różowe... Ale jest lepiej niż przed przynajmniej.


I jak?

wtorek, 17 maja 2011

Poszukuję!


Poszukuję Orange Top z Front Row. Dam za nią dosyć sporo. byle starmonety bo nie mogę stardolarów. Jesli ktoś posiada i jest chętny sprzedać piszcie albo pod postem albo w mojej księdze. ;>


PS. Od dnia 23 do 28 maja nie bedzie mnie, w związku z tym nie będę mogła pisać na blogu jak i wchodzić na komputer. Będę wtedy na 'Zielonej Szkole' (przynajmniej jakiś odpoczynek od szkoły XD) Spróbuje nadrobić po powrocie cały ten czas i zabiorę się pełną parą do robienia metamorfoz. Na razie takze nie wykonuje metamorfoz bo musze się uczyć i nadrabiać zaległości (chorowałam) Mam nadzieje że was nie zanudzam. ;> I jeszcze takie jedno małe ogłoszonko. Blog od dziś raczej nie będzie tylko metamorfozowy, ogólnie o modzie stardoll i takie tam. To wszystko. Buziaki :*

piątek, 13 maja 2011

Hej mam złą wiadomosc ;(

Czesc  , niestety padł mi komputer i nie mogę robić metamorfgoz przez jakis czas ... Kiedy juz odzyskam komputer odrazu zacznę vrobic metamorfozy ale narazie niemam na czym.. ;(( Przepraszam was .

wtorek, 10 maja 2011

moll__y

Twarz przed:


Jest pięknie. Włosy chociaz nie dla ss są ładne, a w tym kolorze urzekające. Elementy twarzy są okey, nawe usta, które wcześniej nie za bardzo lubiałam. Tu za to wyglądają bardzo dobrze. Makijaz jest równy i bardzo pasujący do ogólnego look'u. Nie jestem za to przekonana do tego eye-linera i pieprzyków, a szczególnie do tego nad okiem. Dam dość wysoką ocenę: 9,5/10 (za pieprzyk -0,5. )


Makijaz jest równy, nawet z bliska :]

Twarz po:


Meke-up jest robiony pod strój bo innego nie wymyśliłam. Włosy dałam jedne z moich ulubionych dla ss. Usta w kolorze naturalnym, a policzki lekko muśnięte rózem.


Tak wyglądają oczy z bliska.

Strój przed:


Podoba mi się. Nie jestem jednak przekonana do dołu sukienki. Jest to bardzo dobry ogólnie pomysł na wykorzystanie jej, bo sama widze po raz drugi taką ładną z ową sukienką stylizacje. Buty są świetne, a za to duuzy plusior. 8,5/10

Strój po:


Jestem bardzo zadowolona z tej stylizacji. Inspirowałam sie tą śliczną sukienką, której widac dół i ramiona. Uzyłam wielu ubrań aby powstał taki efekt. Nie miałam jednynie pomysłu na buty.

niedziela, 8 maja 2011

zielona485

Przed: 
Ojj .. Nie podobasz mi sie ;/ Co to ma być te oczy! wyglądasz jak potwór!. 
Moja ocena: 
0,5/10p.



 Po;
Nie miałąm za dużo możliwości na twojej doll . MAsz mało kosmetyków i nie szło poszaleć. 


Przed: 
Ja tego nie skomętuję . [!!!] Majteczki w kropeczki i do pary staniczek ;D .. 
2/10p


Po 1 :
Mam do cb dwie propozycje , pierwsza jest  w kolorach czerwieni,szarości i czerni c: 


Po 2: 
W 2 mosiałam odciąc głowę bo psuła efekt ;) Styl młodzieżowy. 


Przepraszam ze takie krótkie opisy ale nie mam czasu aby się rozpisać . c;




sobota, 7 maja 2011

Metamorfoza natka1.2.3


Strój przed : Jest okropnie.Nic do siebie nie pasuje.Czerwona bluzka i fioletowa spódnica?I jeszcze sportowa torba? Widzę , że chciałaś tu coś pokombinować z tymi bluzkami , ale efekt jest przerażający.Buty darmówki bardziej nadają się do ostrzejszych stylizacji.

Strój po : Masz słabą szafę.Sukienka stworzona z 5 innych.Zwykłe czarne rajstopy ( gdyż tylko takie miałaś ). Na głowie kapelusz , a na nogach zwyczajne czarne szpilki.Jest teraz o wiele bardziej kobieco.

Twarz przed : Jest źle. Tandetne części twarzy.Choć nos masz w porządku. Karnacja jak ser.I te loki , fuj.Nie będę się rozpisywać bo nie ma o czym.



Twarz po : Masz jeden zielony cień do powiek , dwa tusze i dwie farby plus kredka i koniec.Cudu nie ma bo nie było z czego.Makijaż czarny , tylko tusze i kredka.I śliczne okulary , które dodają wyrazu całości.

Podoba sie?

Notka powitalna.

Witam wszystkich czytelników bloga !

Nazywam się purpernikiel8 ( na stardoll , oczywiście ).
Od dziś będęnową redaktorką bloga. Metamorfozy , będą oryginalne i ekscentryczne.
Wprowadzę wiele nowego na tą stronę  .;)
To teraz jedna z moich stylizacji :

środa, 4 maja 2011

Juliteczka1997

Twarz przed:


Tu jest tragicznie, usta są ładne ale do innych stylizacji. Oczy jakoś jeszcze w tłoku ujdą ale tych dłuugich rzęs nie trawię. Włosy na stardollu dawno się przejadły, ale dla mnie one po prostu są brzydkie i jeszcze w tym kolorze? Tra-ge-dia! Chociaż karnacja dobra. 3/10

Twarz po:


Delikatnie, letnio. Twoja kosmetyczka na szczęście pozwoliła mi na takie dzieło C; Policzki (o dziwo) nie pomalowane. Nie mam weny jak to opisać. XD

Strój przed:


Widzę że wrzuciłaś na siebie pierwsze lepsze ubrania z twojej szafy. Ta koszulka miała być fajna, ale to kolejny niewypał tak jak i cała ta stylizacja. Nie ma się nad czym rozpisywać. 2/10

Strój po:

Jest dość zwyczajnie ale chciałam stworzyć coś letniego i wyszło. Opaska... zapomniałam zdjąć XD Buty tylko są takie dziwne i całkowicie nie pasujące, dlatego iz nie posiadałaś ładniejszych i bardziej pasujących.

Ubrania przeze mnie użyte.

poniedziałek, 2 maja 2011

Stylizacja dla Czeko-Princessa

Następna w mojej kolejce znalazła się Czeko-Princessa. ;3 Miłego czytania!


Moja dzisiejsza inspiracja XD Torebka sama w sobie jest darmówką, jednak ma dość ładny kolor i ogółem mi się podoba.


Całokształt jest przyzwoity. Ostatnio robię letnie stylizacje, jednak z nutką czerni. Buty, aby nie wyglądały ciężko są z odkrytymi palcami i jedne.

To użyte ubrania i dodatki, jest ich dość mało jak na mnie. XD


niedziela, 1 maja 2011

Stylizacja dla Juliteczka1997

Następna w kolejce jest Juliteczka1997. Zapraszam do czytania.


Oto rzeczy którymi się inspirowałam. Kwiecista, letnia sukienka i moja ulubiona czarna kokarda.

Jest na czerwono i letnio. Sukienka ma wieele warstw, jak widać zresztą. Aby nie było pusto dałam na ramiona czerwony blezer z Dkny. Buty tez letnie, odziwo tylko 2 pary. Cieszcie się tym nie spotykanym widokiem XD


To wszystkie rzeczy prze zemnie użyte.

Stylizacja dla naulka

Krótkie wprowadzenie.

Teraz robię także stylizacje. Pierwszą osobą jest naulka. Ona także mnie do tego natchnęła XD

Oto rzeczy przewodnie. XD A szczególnie czapka. Przejdę już do opisu.


Tak prezentuje się doll. Całkiem ładnie moim zdaniem. Luźno bo to także było prośbą naulki. Buty tylko jakoś mi tutaj nie pasuję ale nie udało mi się wykombinować jakiś innych. Spodnie aby nadać klimatu, podziurawione.



Oto użyte prze zemnie ubrania.