poniedziałek, 31 stycznia 2011

Poszukuję stylistki/stylisty !!

Ogłaszam konkurs na styliste/stylistke która razem ze mną bedzie robiła metamorfozy,prowadziła bloga.
Zorganizowałam taki konkurs, ponieważ mam coraz mniej czasu ... ciągle nauka, nauka, nauka..
Poszukuje stylistów którzy wiedzą jak się robi metamorfozy czyli jak zrobić zdj na komputerze , jak wkleić na bloga daną metamorfoze .
Zasady :
1.Bądź obserwatorem bloga.
2. Zgłoś się pod tym postem.
3. Czekaj na moją odpowiedź w ks.gosci .

Wybiore najleprzego/nejleprzą ;)
Powodzenia!

sobota, 29 stycznia 2011

!!

Strajk!

Coś strasznego!!!!!!!!!

 

 Dzis dowiedzialam sie ze stardoll w 2012r ma sie zmienic cos w stylu Disneydoll.....



Wyjasniam:


Ciii to jeszcze nie oficjalne ale chcemy kupić Stardoll (chodzi o Disney)! Jeśli nie wiesz Stardoll jest największą stroną z ubierankami dla młodych dziewczyn z ponad 90 mln użytkowników!

W każdym razie dużo papierkowej roboty przed nami, to jeszcze nie jest oficjalne, ale nie mogliśmy się powstrzymać aby powiedzieć Wam o naszych planach.. Stardoll będzie przetransformowany prawie cały w ciągu nocy, dla naszego zespołu zaczeła się praca nad nowym i zaskakującym wyglądem strony). Planujemy dodać najnowsze rzeczy, bardziej Disneyowskie (nie wiem jak to dokładnie przetłumaczyć, ale pytałam męża to powiedział że stardoll będzie bardziej jak Disney niż Stardoll :(( ). Księżniczki Disneya będą tematem przewodnim aby zrobić Stardoll dostępnym i zabawnym dla dziewczyny w każdym wieku.

Nadal zastanawiamy się czy zmienić może nazwę Stardoll na DisneyDoll, Disdoll, Stardisney, czy PrincessDoll.
 Jak dlamnie to poraszka .. Tyle kasy na ss poszło sie za przeproszeniem jebać...;//

Milanda19999

przed: Hmm. Zaczne od minusów twarzy : kolczyki, wysoko oczy , zanisko usta, nudny make-up oraz nudna twarz. Co do plusów to mam trzy : za oczy włosy oraz nos. Dam ci 4/10


po: Niewiem czy ta doll jest ładna . Wiem jedno należy do dollek prostych , zmieniłam praktycznie tylko włoy oraz make-up . Mam nadzieje ze sie spodoba . ;p


przed: Hmm.. Zadużo tu wszystkiego . Nie podoba mi się. Dam 3/10

po: Noa moje usprawiedliwienie napisze ze nie miałam weny , ponieważ twoja szafa nie posiada ubrań z których dałoby sie coś skompletować.
No wyszło jak wyszło ale mysle ze sie przynajmiej jednej osobie spodoba ;)

sobota, 22 stycznia 2011

Ważne!

A wiec ogłaszam postój w metamorfozach ponieważ wylezdzam na pieć dni do słowacji . Mam nadzieje że sie nie pogniewacie ; p . Wracam 28.01.2011r wieczorem . :) Możecie sie cały czas zapisywać do metamorfoz jak wróce to dodam was do kolejki . Pa Pa  to tyle na dziś ide spać bo o 5.00 mosze wstawać ;\ Zegnam :)

gosialady123

przed: Hmm.. Niewiem jak mam to opisać może zacznę od plusów. Pierwszy za okulary(nerdy) oraz za kolczzyk i włosy . Natomiast niepodobają mi się za nisko osadzone oczy oraz usta. Dam ci : 3.5/10


po: Postanowiłam zostawić kolczyk , zmieniłam miejsce oczu ,ust oraz brwi . Zmieniłam kolor włosów , dodałam pieprzyk.


przed: Hmmm.. Twój styl nie przypadł mi do gustu jest jak dla mnie wulgarny . Lubie czerń ale w małych ilościach. Oraz powiewa tu nudą . Dam ci: 2/10


po: Stworzyłam dla ciebie strój w zupełnie innym guscie . Miałam dylemat przy wybraniu stroju , ponieważ nic mi sie nieumiało skompletować . Ale mam nadzieje że sie spodoba.

piątek, 21 stycznia 2011

inga1999

przed: Hmm.. Jak dlamnie za dużo kosmetyków z LUXE. Oraz nielubie tych ust są okropne nastempne minusy za wysoko ustawione oczy oraz brwi . Rzęsy są za długie i sprawiają efekt doczepionych. Masz odemnie 2 plusiki za piege oraz za włosy.Ale niestety dam ci 1.5/10



po: Niemiałam wyjscia i mosialam użyc szminki z LUXE ...  Napewno jest lepiej niż przed .


przed: Hmm.. Twój stró jak dlamnie stoji pod wielkim znakiem zapytania niewiem czy mi sie podoba czy nie . Wiem jedno jest nudny. Dam ci 4/10


po: Masz malutko ubrań ale sądzę ze jest lepiej już wzglendem kolorystyki . Mam nadzieje że tobie sie spodoba .;)

czwartek, 20 stycznia 2011

Im__Happy__Girl

przed: Ładny staranny make-up elementy też niczego sobie. Dam ci: 8/10


po: Stworzyłam doll która niekazdemu przypadnie do gustu . Myśle że ta przerwa mniedzy zembami sie tobie sie spodoba. :)


przed: Coś w tym stroju jest nietak.. Ale niewiem co . Dam ci 7.5/10


po: A wiec stworzyłam dla ciebie kobiecą tunikę dodałam leginsy,torebke,wisior,buty,pasek oraz okulary.
Mam nadzieje że ci sie spodoba. Chociarz wiem że to juz nie twój styl ;)

beithe

przed: Ładny ,delikatny make-up , włosy jeszcze bardziej dodają uroku twojej doll . Daję: 9/10


po: Kocham naturalność , delikatny make-up i bardzo lubie te włosy. Myśle, że koleżanka Beata nieobrazi się że tylko czterech kosmetyków użyłam ;)



przed: Łał twoja doll wygląda jak Indjana Jones. Brawa za pomysłowość. Dam ci 9.5/10


po: Kiedy kombinowałam nad strojem  niewiedzialam co mam wybrać z szafy . Postanowilam na ubiór prosty młodzieżowy . Mam nadzieje, że sie spodoba.

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Zanim zapiszesz się do metamorfoz.

1. Musisz mieć wszystkie ubrania  albo w szafie albo w innym pokoju nigdy nie w schowku!
2. Przed zapisem do metamorfozy wystylizuj swoją doll i nieprzebieraj anni nie maluj na nowo doll.
3. Jeśli chcesz sie zapisać musisz miec conajmniej jedną szafe ubrań i kilka dodatków do twarzy.
4. Musisz być obserwatorem bloga!!
Narazie to tyle ;)

sobota, 15 stycznia 2011

Witam !

Hej , może pamietacie mnie z bloga  http://my-world-in-stardoll.blogspot.com/  jesli tak to wiecie jak robie metamorfozy a dla tych co niewiedzą przypomnę. Robie metamorfozy twarzy oraz stroju , oceniam od 1do 10. Niebedę jeszcze robiła metamorfozy na blogu my-world-in-stardoll.blogspot.com/ ponieważ chce sama poprowadzic jeden blogg mam nadzieje że bedzie fajnie.